söndag 23 december 2012

Bra start på dagen

Vaknar av att något inte stämmer. Försöker komma på vad det är. Inte lätt med en fortfarande sovande hjärna. Till slut inser jag att det är känslan av att vara smärtfri. Efter två veckors sveda och värk som kulminerat de senaste dagarna känner jag inte av värken. En värk som kommit efter strålningen. Jag är bokstavligen bränd. Så jag vänder mig raskt om i sängen för att njuta av känslan att kunna sova även på höger sida. Helt smärtfri är jag inte upptäcker jag raskt. Men ändå, jäklar vilken skillnad.

(Här hade jag tänkt visa hur bränd jag är men det är en för hemsk bild för att det ska vara ok. Du får tänka dig det själv)

9 kommentarer:

Sus sa...

Hurra!

Fru Venus sa...

Bra! Jag vet hur det ser ut :-/ Kör försiktigt :-)

Agneta sa...

Vad skönt!!

(och skönt även att slippa se bild) :)

Realisten sa...

Härligt!

Gafflan sa...

Åh vad skönt!
Kram

Lilla Blå sa...

Bra!
Och snart ännu bättre!

The Queen of fucking Everything sa...

På rätt väg! Och lagom till jul med :-)

pralinen sa...

Vilken fin julklapp!

Singelmamman sa...

Sus: Jag hurrar jag med!

Fru Venus: Tack, jag körde väldigt försiktigt.

Agneta: Ja det är väldigt skönt.

Realisten: Superhärligt!

Gafflan: Mmmm.

Lilla Blå: Bättre ska det allt bli!

The Queen: Kunde inte bli bättre.

Pralinen: Nästan det bästa faktiskt.