måndag 31 december 2012

Så här var det, ungefär

Ett år som i stort varit som många andra år. Jag har fått umgås med mina kära tonåringar, med bästa vänner, sprungit några lopp och tränat mer regelbundet och intensivt än något annat år.
Det är också året då min styvpappa gick bort mitt i sommaren, och mamma blev, i sitt tycke, ensammast i hela världen. Jag och tonåringarna åkte till Italien för elva dagars lata soldagar. Och det fick vi. Med råge.
Det är också året då jag blev tvungen att prioritera om en del. På grund av detta. Men jag behövde inte göra allt för stora omprioriteringar, tack vare detta. Även om november och december blev tuffare än jag trodde det skulle bli.
Nu gör jag dock som kungen, jag vänder blad och imorgon är en helt ny dag, och år.

Gott Nytt 2013!

8 kommentarer:

OddStyle.dk sa...

Godt nytår til dig også :-)
Kram Tia

Agneta sa...

Gott nytt år till dig också, hoppas att det blir ett härligt år!

Gafflan sa...

Gott Nytt! :)

Snäckskalsdalen. sa...

Ett riktigt braår önskar vi dig här nere, dig och din familj!
Kramar

Fru Venus sa...

Nu blir det bara bättre, lovar! Nyårskram till er alla! <3

Ulrika sa...

Gott Nytt År till dig också, jag hoppas på att nästa år blir ditt bästa hittills!

Och mitt också, hoppas jag förstås :)
Kram!

Spader Madame sa...

Gott Nytt År!!

Singelmamman sa...

OddStyle.dk: Detsamma till dig Tia! Och välkommen hit.

Agneta: Det kan inte bli sämre i alla fall. Så mycket är klart.

Gafflan: Skönt med nytt helt klart!

Snäckan och Omgivningen: Detsamma önskar vi till er! Kram!

Fru Venus: Eller hur, bättre, absolut.

Ulrika: Och jag hoppas er flytt blir av snarast och att det blir bra!

Spader Madame: Tack!