onsdag 26 december 2012

Bandymatchen avklarad

Det gick alldeles utmärkt att ligga i soffan och titta på klassikern. Hade jag haft mer ork hade jag masat mig ut i köket och värmt lite glögg. Tur egentligen att jag inte orkade, Bajen vann med sex mål mot tre, mycket glögg hade det blivit. Nu tänker jag ta en snabb repa med dammtrasan och sen en knäckemacka med skinka. Soffan vågar jag lämna en längre stund, tonårsdottern har gått ut för att fika med en kompis. Och tonårssonen är på väg hem från det regniga Uppsala.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Låter skönt att se bandyn från soffan.:)

The Queen of fucking Everything sa...

Men jag hänger inte med- varför kunde du inte dricka glöggen i soffan?

Stor kram bästa Singelmamman och god fortsättning!

Singelmamman sa...

Chrissan: Varmt, torrt och bekvämt!

The Queen: Ren lathet från min sida. Glömde först bort det sen orkade jag inte hämta! :-)
Skickar stora kramen tillbaka till dig!