torsdag 13 december 2012

Slut

Absolut sista gången idag. Jag kommer inte att sakna det.

17 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Tummen upp för det!

Anonym sa...

Va skönt att det är slut!

Anonym sa...

Grattis ... känns lite fel att skriva. Men du fattar vad jag menar :)

Mammahäxan sa...

Sista gången! Det tar vi i hand på!

Ting sa...

Hurra för att det är över!

Fru Venus sa...

Bra!
Just ordet terapi känns lite sådär i det här sammanhanget...

Spader Madame sa...

Yeeeey! Åsm!

Ozzys mor sa...

SKÖNT!

Sus sa...

Jo men vi grattar, hurrar, gråter!

Shamrock sa...

skönt!

Chrissan sa...

Nä, se nu till att hålla dig därifrån. Kram.

Malde sa...

Jag har också varit där. Som sällskap, för drygt ett år sedan Jag vill inte heller komma dit igen, någonsin! Men måste jag så går jag dit.

Kram

Singelmamman sa...

The Queen: Tack finaste! Tummen upp.

Anne med e: Verkligen, som att äntligen kunna börja andas.

Rockiana: Tack! Och jag förstår precis, känns helt rätt för mig att du skriver så.

Mammahäxan: Det skakar vi ihärdigt på!

Ting: Tack för hurrandet, jag hurrar jag med!

Fru Venus: Väldigt mycket bra! Men det har varit lite terapi också. Ibland.

Spader Madame: Tack!
Men jag kan inte komma på vad det betyder. *skakar på huvudet*

Ozzys mor: Mycket skönt. Verkligen.

Sus: Jag med. Lite, inombords.

Shamrock: Ja, mer än jag kunde ana.

Chrissan: Jag lovar, jag ska göra allt jag kan för att hålla mig därifrån.

Malde: Det är väldigt skönt att ha sällskap när man är där, har jag upptäckt.

Knasterfaster sa...

Radioterapi - det borde vara det samma somm Musikhjälpen. Så skönt att det är över nu. KRAM

Snokis sa...

Trots att jag är så dålig på att följa med i bloggvänners liv nu för tiden blir jag jag väldigt glad att det är sista gången!!

Och radioterapi, det skulle nog jag behöva. Jag har snart knarkat i mig hela SR:s podarkiv.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Tack, det är skönt. Jag tycker ordet är ganska fint. Så lite som musikhjälpen är det, utan att kunna önska någon låt förstås.

Snokis: Tack. Ja, SRs podarkiv är det lätt att fastna i.

maria sa...

Tack för det! Ja du är avundsvärt stark, vet inte hur jag skulle ha varit i din situation. Du får bli min förebild och jag hoppas att vi aldrig behöver dit (igen).