lördag 24 november 2012

Mitt i natten

Väcktes av röster utanför mitt fönster. Ett gäng småkillar och tjejer och deras föräldrar som skulle iväg och spela något, troligtvis innebandy i gympahallen bredvid. Hur kan man låta ungdomar spela nästan mitt i natten? hann jag tänka innan jag kollade på klockan och såg att den redan var 9. Det blir alltså en dag utan ljus idag. Nåja, det spelar ingen roll. För jag ska äta frukost nu och sen hem till mamma och fira henne idag igen. Nu får hon bjuda på lite fika och mat och så kör vi repris på igår, alla är där. Utom min tonårsdotter som ska på Swedish House Maffia ikväll. Gissa om hon är glad eller om hon är glad.

4 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

humh... jag chansar vilt på - öh - "tok-glad" !

Shamrock sa...

hmmm svårt att gissa...

Knasterfaster sa...

Jag gissar att hon är glad. Jag såg dem på Skavlan igår kväll. Kom ihåg att ta in träningskläderna så att de inte är kalla när du ska använda dem.

Singelmamman sa...

Helena m. 4: Ja, tokglad är nog rätt.

Shamrock: Jag ska berätta efter att jag frågat henne.

Knasterfaster: Jag kom ihåg kläderna, tack för påminnelsen.