torsdag 29 november 2012

Läget?

Jo tack bra. Faktiskt. Jag förstår om det kan vara svårt att ta till sig att jag mår bra, inte har ont någonstans eller ens det minsta trött. Det sista är inte helt sant förstås, men min trötthet beror enbart av att jag sover för lite. Nu har jag strålat mig i exakt en vecka, sju vardagar. Uppehåll på helgen. Och jag har nio gånger kvar. Det jobbigaste är att ta sig till sjukhuset, det tar sån tid. Inte själva strålningen, den är klar på några minuter, men till och från jobbet och med eventuell väntan. Så nu vet du. Fråga gärna om du undrar över något, men så värst orolig behöver du inte vara. Tack.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Alltås, fy fan vad skönt att höra. På riktigt alltså.

Agneta sa...

Skönt att läget är bra!

Kattis sa...

Jätteskönt!
Och du kommer vara klar innan jul alltså?
Ännu skönare!

The Queen of fucking Everything sa...

Jag var nog mest orolig över din egenklippta lugg... Men jag förutsatte att om du våndats alltför mycket om den så hade du åtgärdat det med lite champagne :-)

Gafflan sa...

Jag tycker det är jättebra att du mår bra och att strålningen i sig är ok. Jag är inte orolig.
Kram

Malla sa...

Vad bra att det är bra. Jag oroar mig inte då.

Småländskan sa...

Härligt, underbart!
Kram

Spader Madame sa...

Låter fint. Bra, tack, hej.

Men visst blir det jäkligt skönt med helg snart?

Osloskånskan sa...

Godt å høre!

Åsa Hellberg sa...

Nästan hälften alltså? Hurra!

Nica sa...

Gott att höra :)

Sus sa...

Jaja, stråla på du, men jag då??!?!?! När får jag stråla samman med dig?!?!?!?!

AW i veckan?

Malde sa...

Väldigt skönt att höra, Vännen! Fortsätt att må sådär bra, tack.

Själv tänker jag på dig, på grönt och på bandy när mina händer arbetar. ;-)

Kram

Singelmamman sa...

Anne med e: Tack! Snällt sagt.

Agneta: Väldigt.

Kattis: Japp, den 11:e!

The Queen: Luggen beskådades idag av tonårsdottern och bedömdes som "ser jättebra ut ju". :-)

Gafflan: Gulliga du. Tack!

Malla: Bra. Oro är jobbigt.

Småländskan: Tänk det tycker jag med.

Spader Madame: :-) jäkligt skönt!

Osloskånskan: Tack vännen!

Åsa Hellberg: NU är det bara hälften kvar.

Nica: Tack! Det värmer.

Sus: Fan vi har inte setts på, vad är det nu tio år!? Det känns så i alla fall. Onsdag is da shit vännen!

Malde: :-) Du kan börja sälja till Bajens alla fans! Tack för din omtanke.

Ting sa...

Skönt att höra. Vi ses i helgen, jag messar innan! :)

Singelmamman sa...

Ting: Kanon. Men jag tror du har fel mobilnr, lämnar nytt på fejan.

maria sa...

Jätteskönt att höra - nu är jag uppdaterad och känner mig lite lugnad - även om jag så klart undrar/och tänker på dig NÄSTAN varje dag -konstigt det där. Aldrig har vi setts men du berör.
jag önskar dig all styrka även denna snöiga dag!

Singelmamman sa...

Mariagunilla: Tusen tusen tack för din fina kommentar. Så snällt skrivet. Och nu är jag snart klar. Ha en fin jul och ett gott nyår!