torsdag 28 juli 2011

Så tungt

Nu blir det en rabarberdrink.
Published with Blogger-droid v1.7.3

13 kommentarer:

Suzan sa...

puss snyggo!!

Anonym sa...

Duktig du är! Recept på drinken?

The Queen of fucking Everything sa...

Men hjälp vad gott! Hur går man en sån? Och vad snygg du är i håret!! Kram!

Fräsigt sa...

Vad annars?!
Ellen berusad på livet och champagne på 70 kvm balle (nääääää, inte den ballen-det hade varit nåt. Hallå eller?!) ) i Nice...

Singelmamman sa...

Suzan: Puss tillbaka!

Kaiza62: Tack, ja idag kände jag mig duktig. Recept på drinken är: ett lagom stort glas, typ cocktailglas,
en stor skvätt vaniljvodka ca 2-4 cl, lika mycket koncentrerad rabarbersaft och sen lagom (inte för mycket så det blir blaskigt) med sprite. Frysta hallon och/eller jordgubbar i.

The Queen: Snygg i håret? Drinken är kanongod och rabarbern kan bytas ut mot fläder. Och vodka kan uteslutas helt om man bjuder på den till tonåringar eller nykterister.

Fräsigt: Nästa gång kan du ta med mig, jag kan bära dina väskor. Och hjälpa till att dricka champagne. 70 kvm balle verkar intressant. Sehr intressant...

Fru Venus sa...

Okey, då vet du vad du ska laga när du kommer :-) Kram

Sus sa...

Du gjorde det i alla fall. Jag öppnade en flaska bubbel istället.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Helt ok för mig, jag fixart! Kan du ha jordgubbar eller hallon hemma så...

Sus: Bra gjort. Någon borde ha öppnat en flaska bubbel här också. Tycker jag.

Petra sa...

Rabarberdrink? Låter surt... Jag föredrar en Tassimokaffe såhär på kvällskvisten. :)

Singelmamman sa...

Petra: Inte surt, friskt, somrigt och sprite och vaniljvodkan gör den lagom söt. :-)

The Queen of fucking Everything sa...

Håll i hästarna där käre med-GIdiot: brödet i min blogg är inte till för GI-dioter. Det är bara till för att ätas med dåligt samvete. Tyvärr=(

Knasterfaster sa...

Ahaa, nu när jag läste ditt senaste inlägg här ovanför så förstår jag (kanske) vad det var som var så tungt. Jag funderade på om det kanske var tvättunnan som du kånkade på eller om du rent av satt och gjorde stora A där på toa. ;)

Singelmamman sa...

The Queen: Hahaha! Ok, men det grejar jag hur lätt som helst. Kram!

Knasterfaster: Kunde ha varit, men näpp, hederlig, halvtråkig, jogging.