fredag 20 november 2009

Snurrig

Bandyn gick väl, 7-4 till de grönvita. Och Stort o smått skickade jag iväg mot svåger och svägerska. en liten kort promenad som jag nu kan försäkra har gått bra. (har läst deras kommentarer)

Och hur var mötet då? SÅ ROLIGT! Stackars Stort och smått blev lite lätt grillad av mina arbetskamrater och min chef ville nog gärna tala om att det där svart-gula laget från en stockholmsförort vann fotboll något. Tyvärr hade vi alldeles för kort tid på oss, prata var inte precis det som vi hade svårast för. Personligen kan jag säga att Stort o smått är precis som jag trodde, lite nättare bara, herregud hon är ju smal! Nästa gång vi ses ska vi ha mer tid på oss. Och du som inte läst hennes blogg ännu; läs här!

Nu är jag lite snurrig, har druckit lite bandyvin och lite vitt vin här hemma. Behöver verkligen komma i säng. Imorgon är det belöningsträning med E igen. *längtar*

2 kommentarer:

Realisten sa...

Man ska aldrig gå och lägga sig för tidigt. Glöm aldrig det :).

Singelmamman sa...

Realisten: Never ever gå och lägga sig för tidigt. För sent är helt ok.