tisdag 3 november 2009

Frisören

Min frisör är superduper bäst. Men, jag har verkligen inte tid att hinna dit nu. Så. Jag har fixat lite själv, klippt lite här och klippt lite där. Och på toppen av det har jag satt i lite, bara lite blondering. En ny färg som jag inte använt tidigare, och när jag läst alla varningar som säger att jag ska läsa instruktionstexten ordentligt ger jag upp. D e t f i n n s i n g e n i n s t r u k t i o n!

Så nu får vi se. Eller ja, du får väl inte se, tror jag. Men jag och alla på jobbet. Men håll tummarna i alla fall.

7 kommentarer:

RANA sa...

Haha. Visa bild!

Jag letar efter din mejladress, men jag tror inte den finns här på bloggen. Nå, jag har fått sällskap nu. Den där biljetten var typ ganska populär. Tack för att du engagerade dig, raring.

Kram, R

Agneta sa...

Ja, visa bild!

Singelmamman sa...

Rana: Jag mejlade dig istället.

Stort o: Hm jo du vi får se.

Anonym sa...

Hm - Lustigt! Jag har alltid tänkt mig dig som mörkhårig... ;)

Singelmamman sa...

Annabellan: Intressant! Jag har mycket ljusblont hår. Nästan helt av mig själv...

nillas liv på pinnen sa...

En blond tofs låter ju fint.
Jag stämmer in i kören: BILD BILD BILD!

Singelmamman sa...

Nilla: Hm, ja någon bild får det nog bli. *inser*