söndag 5 januari 2014

Hur man får en lyckad fest

Tag två av dina bästa vänner. Låt dem (jobba häcken av sig) vara med och ställa i ordning festlokalen. Ta de finaste ungdomar som finns och låt även de (jobba häcken av sig) hjälpa till. Lägg till en hoper glada och trevliga vänner. Häpp! Så har du en fest. Tusen tusen tack alla ni som kom och gjorde min kväll till en av de bästa kvällar någonsin! 
Idag drar jag ner till Malmö, här ska firas i dagarna tre. Och imorgon tillsammans med den bästa tvillingsyster som finns. 

8 kommentarer:

Katarina sa...

Tack för i går kväll - det var ett stort äventyr som blev en mycket trevlig kväll.

Du och vännerna och ungdomarna hade skapat en festlig och fin stämning i lokalen och alla dina vänner fortsatte att förgylla allting.

Och maten! Maten var hur god som helst.

Hoppas du får en fin resa till Malmö och att det fortsatta firandet blir minst lika roligt.

Spader Madame sa...

Oh, vilket party! Jag skulle varit där, Gävle levererade inte!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Tusen tack själv! För inbjudan, för supergod mat (pastan!), för gott vin, för dans, för trevliga människor. Häpp!

I mitt huvud sa...

Låter som ett mycket listigt upplägg!! Får man kopiera?? :-)

nillas liv på pinnen sa...

En underbart rolig fest!

Puss och kram!

Sus sa...

Så himla roligt!

Cissispringer sa...

Tusen tack för en underbart härlig kväll!

Singelmamman sa...

Katarina: Och du var en av dem som förgyllde festen. Tusen tack för det!

Spader Madame: Det skulle du.

I will not keep calm: Du bidrog i allra högsta grad till en lyckad fest. Tack för att du kom!

I mitt huvud: Absolut. Kopiera på du.

Nilla: Och jag är så glad att du kom! Massor av kramar!

Sus: Jag instämmer!

cissi: Tack själv! Fantastiskt trevligt!