tisdag 14 januari 2014

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie...

Antikrundan räknas inte som en tv-serie väl? Jag misstänkte det. Hm. Någon i Seinfeld? Vänner? Nä det var under pistolhot sa vi... Att bo ihop med sina bästa vänner låter inte som något jag behöver göra under pistolhot. Jag ser inte på så många tv-serier, men jag skulle kunna tänka mig att byta med mamman i The Middle. Hon har det inte lätt. Å andra sidan, det har ingen i den familjen.

(Det här är en del av den där listan Onekligen knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Nä jag ser inte heller på tv-serier så jag skulle inte heller kunna göra det valet (under pistolhot).
Kram

I will not keep calm and you can fuck off sa...

The Middle? Que es esto?

Singelmamman sa...

Gafflan: Och så förutsätter det nog att man inte vill vara med, men jag skulle ju vilja. Kram

I will not keep calm: En amerikansk, rolig, lite lätt skruvad familj.