söndag 19 januari 2014

19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.

Jag skulle vilja lägga upp en bild på den första bilen jag köpte med barnens far. Jag lyckades pruta över 10 000kr och när det var klart slängde jag fram ett avtal från mannens jobb om 10 procent rabatt på priset. Jag vann inte utmärkelsen årets kund hos dem. Men vår nya bil blev billig. 
Men eftersom jag inte har någon bild så lägger jag upp ett annat kärt fynd. Kostade precis 100 kr, i Tallinn. Fantastiskt billigt!
Det finns en vänstersocka också. Den ville inte vara med på bild.

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vänstersockot brukar vara lite motsträviga...

Realisten sa...

Jag tror inte på att vänstersockan finns.

Singelmamman sa...

Nilla: Det verkar så.

Realisten: Jo då.

Spader Madame sa...

Man vill ändå inte någon sån utmärkelse. Det är fynd man vill ha!

Knasterfaster sa...

Jag blir alldeles varm bara av att titta på den där fina sockan så jag förstår att du tycker att de hjärtliga sockorna är ett fynd!