onsdag 9 maj 2012

Skyll inte på mig, jag gjorde mitt bästa

Tyvärr måste jag meddela att den oerhört informativa och välgjorda filmen från min stund i tvättstugan ikväll, då jag sträckte lakan i lakanssträckaren och sen hängde in lakanen i torkskåpet, den filmen utgår. Av det enkla skäl att det inte funkar att få filmen mellan mobilen och datorn. Ett annat aber, streck i räkningen, eländes elände, är att nämnda torkskåp visade sig vara kaputt gegangen. Så nu lär även uppföljaren, till filmen ni alltså just inte sett, "Att vika tvätt", vara i fara.

4 kommentarer:

Nica sa...

Mäh -som jag hade väntat på uppföljaren! :)

Nina sa...

Åh, typiskt, jag som hade bunkrat upp med popcorn och grejer!! =)

Snäckskalsdalen. sa...

Håhåjaja!

Gina sa...

Hahahahah! Det finns ingen som kan skriva så roligt som du. De skrivna orden gör ju nästan att det inte gör något att filmen utgår. Hahahaha!