måndag 14 maj 2012

Hoppas att han vet om att de har en romans

14 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Efter att ha läst artikeln så undrar jag verkligen om han vet om det :)

Osloskånskan sa...

Haha, ja!

The Queen of fucking Everything sa...

Inte säkert. Det kanske är en hemlig romans? Till och med för honom?

Småländskan sa...

Skulle jag ha en romans med någon skulle jag uppskatta om denna någon visste om det. Jag tror det blir mer romantiskt då, på nåt sätt, eller... nåt...
På tidningsrubriker, skvallertexter tror jag inte!!

Knasterfaster sa...

Det låter tilltalande tycker jag. Om man är blyg så kan man inleda romanser i smyg och idka säker sex så där på avstånd. Förslagsvis kan man inleda en romans med prins Moulay Rachid av Marocko (har ingen aning om vem det är och med all sannolikhet vet inte han vem jag är heller).

Märta sa...

Finurligt! Eller kanske inte.. Näe, tro jag blev lite förvirrad här!

Anonym sa...

Ja jisses....

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahahha!!!

Singelmamman sa...

Ann-Sofie: Jag undrar det jag med.

Osloskånskan: :-)

The Queen: Väldigt hemlig tror jag.

Småländskan: Jag tycker att du har en poäng här.

Knasterfaster: Det finns många jag kan tänka mig att ha en hemlig romans med.

Märta: Jag är väldigt förvirrad.

Anne med e: Visst.

Madeleine: Visst, man måste skratta åt rubriksättaren.

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, jag såg detta på nätet i morse och jag skrattade för mig själv och jag undrar om Peter vet att vi varit gifta i typ, ja, sen 78, eller vad det nu var.....Nattkramar

Singelmamman sa...

Snäckan: Hahaha! Fråga honom. :-D

Malla sa...

jag vill verkligen inte vara elak men jag kan inte låta bli: tur för honom.

Singelmamman sa...

Malla: Jag har ingen aning om det är tur eller inte.

Shamrock sa...

hoppsan - låter som när man gick på lekis och var kär