söndag 29 april 2012

Söndag gör jag ingenting, ingenting

Du kanske minns den här? Jag kan säga att den lever ännu mer nu! Det är jag glad för. Sonen har gett mig onda ögat av och till eftersom det sägs vara jag som ansvarade för den nära döden upplevelsen blomman utsattes för.

I övrigt denna söndag, ingenting. Jag har ägnat hela förmiddagen till att Kalva mig lite, typ. Ett underbart uttryck som jag raskt tagit till mig. Den tänkta frukosten blev brunch. Nu har jag skrivit en lång lista som jag ska ta med mig till lokala affären och så ska jag handla så jag slipper det på ett par dagar. Sen väntar soffan.
Och det vore väl själva sjutton om inte helgron skulle infinna sig då!

7 kommentarer:

Gafflan sa...

Jo, här är väldigt fint och varmt väder men jag skiter i det för jag ägnar mig åt kalvaktiviteter med hopp om att bli av med dämonerna.
Pöss o kram.

Anonym sa...

Kavla? Det har jag aldrig hört! Hoppas helgron infinner sig.

Ett stenkast från Fyndet sa...

Kalva! Läste "kavla" först och undrade om det var en ny slimming

Singelmamman sa...

Gafflan: Hoppas att dämonerna försvinner av den för dig goda aktiviteten. Kram!

Fru H: Kalva, klicka på länken så förstår du.

Ett stenkast: :-D Hahaha.

Snokis sa...

Säg inte att han hade gjort den själv, och så sket du i att vattna den och så dog den. Skönt att det finns fler hopplösa föräldrar än jag då :)

Fru Venus sa...

17 dagar kvar vännen :-) KRAM

Singelmamman sa...

Snokis: Nä jag höjde värmen i rummet så den fick värmeslag. Hopplös är det sista jag tror att du är.

Fru Venus: :-D