söndag 1 april 2012

Slutspelshår

Jag gör som grabbarna, nu när det är hockeyslutspel. Jag låter bli att raka mig. Har sparat ända sen i somras. Det hjälper inte, har inte mycket att visa, men går Brynäs till final ska ni absolut få se de små fjunen. Har tränat på ett annat gym idag, och således andra maskiner, mest armstyrka. Risken finns att jag inte kommer att kunna röra mig i morgon. Kan bli spännande.
Smörgåsgrillen är återupptäckt i det singelmammska hemmet, den har gått varm några dagar. Perfekt slutspelsmat i soffan. Nä, nu måste jag fortsätta hålla tummarna. Gör det du med, för Brynäs i så fall.

9 kommentarer:

Tantaluran sa...

Äre skidåkning, rally eller innebandy??

Singelmamman sa...

Tantaluran: jag skrev ju det. Hockey.

Fia FIT sa...

Jag hejar på Leksand.... är ju Dalkulla! Men har faktiskt ingen riktig koll på läget...

Malde sa...

Jag hoppas verkligen att Brynäs och Skellefteå går till final. Då skulle jag hemskt gärna sitta som en liten fläck på väggen hemma hos Bror (håller på Brynäs) och Svägerska (håller på Skellefteå).
:-D

Singelmamman sa...

FiaFit: De vann mot DIF.

Malde: Och jag köper champagne och lägger på kylning.

Helena m. 4 sa...

Det gick ju som det skulle... så bra.

Singelmamman sa...

Helena m.4: Japp! Nu är finalen nära.

Madlar sa...

Sport? Nja.....men varma mackor är gott!

Singelmamman sa...

Madlar: Sport är toppen! :-)