måndag 15 augusti 2011

God morgon

Efter en nästintill sömnlös natt är det alltså dags att jobba. Jag är verkligen såååå taggad. Verkligen. Inte. Men det fattar ju vem som helst. Lite har jag slumrat i alla fall, och drömt. Jag drömde att min dator fick lite vatten på sig. I drömmen drömde jag sen att jag drömde... och att sonens dator fick vatten på sig. Och fest, jag var på värsta festen också. Men en positiv sak kan jag säga om natten. Myggan som störde mig ett tag med sitt surrande, tystnade. Hon är nu mätt, och min rumpa har fått ett bett.
Published with Blogger-droid v1.7.3

3 kommentarer:

Gafflan sa...

God Förmiddag eller nått...
Insomnian var svår under natten här också men tror att jag sov mellan 01.00-04.30 i alla fall. 04.30 gick maken upp sen var det liksom kört.
PS. Jag vill gå hem...DS.
Kram

Agneta sa...

Jag har också sovit illa. Vill hem.

Singelmamman sa...

Gafflan: Jag vill också gå hem. Trots att jag fått en kanelbulle.

Stort o smått: Jag gillar inte att sova illa.