onsdag 24 augusti 2011

Det är värst vad jag gråter idag

Jag hann inte torka tårarna förrän jag började igen. Och nu på grund av bästa Fru Venus! Ålands främsta ambassadör. Om jag jobbade med turistnäringen på den ön skulle jag anställa henne direkt! Och om jag var bättre på att berätta varför jag gillar vissa människor så skulle jag kunna skriva det här. Det är jag inte. Så jag säger bara att varmhjärtat, galen, omtänksam och vän räcker långt! Jag har hälsat på henne (åtta gånger tror hon själv) ett antal gånger, jag vet inte hur många, men jag känner mig alltid lika hemma där som hemma här.
Varför jag gråter? För att hon skriver så snälla saker om mig. Jag tror jag tar foto och hennes text och kompletterar min CV. Då får jag nog både nytt jobb och ligga man innan nyår.

11 kommentarer:

Fru Venus sa...

Vännen, jobbet kan jag tyvärr inte hjälpa dig med men grannen här ute i skogen vill ligga! Fast du nobbade honom, eller hur var det? Kvällskram :-)

Singelmamman sa...

Fru Venus: Nä, jag hann ju aldrig riktigt se hur han såg ut. :-) KRAM

Snokis sa...

Vad betyder ligga man?

Singelmamman sa...

Snokis: Att jag får ligga innan nyår.

Knasterfaster sa...

Ligg är inget att sträva efter. Det är ganska så överreklamerat. Jag är säker på att du klarar av sådant bäst på egen hand. ;)

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Hahaha!

Snäckskalsdalen. sa...

Fru Venus skriver sanna saker om dig! Så är det! Kramar

Fru Gårman sa...

Ja, helt riktigt, och ändå har jag bara träffat dig en liten ministund. ♥

Singelmamman sa...

SnäckskalsAgneta: Snällt sagt! Kommer du hit och bor här snart? Kram

Fru Gårman: Tack! Och förhoppningsvis får vi ses inom inte allt för lång tid. Kram

Madlar sa...

Vänskap ska man vara rädd om för den kommer inte av sig själv <3

Singelmamman sa...

Madlar: Du har så himla rätt! Kram på dig.