tisdag 1 mars 2011

Om en hemlis!

Fast det är nog inte en hemlis, men jag låter det vara en hemlis än så länge. Tills den det handlar om själv berättar eller ja i alla fall skriver i sin blogg. Det handlar alltså om en av mina vänner tillika bloggvän tillika ... nä det kan jag ju inte skriva då avslöjar jag allt. Men jag kan säga så mycket att det samtalet vi nyss hade gjorde mig jätteglad! Så glad att jag alltså måste dela det med er. Eller hm, *harkel* säga att jag önskar att jag kunde dela det med er på en gång.

16 kommentarer:

Fru Venus sa...

*asg* KRAM!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Skönt att se att du orkar skratta! Kram!

Helene sa...

Haha...jobbigt stt bara kunna säga A när man egentligen vill säga B.C.D också =)

Agneta sa...

Men..... berätta istället?! =)

Monica sa...

Men hallå!!!
Blev ju inte alls nyfiken nu... :)
Berätta, berätta!! ;)

Singelmamman sa...

Helene: Eller hela alfabetet!

Stort o smått: Mäh! Det kan jag ju inte.

Monica: Är du nyfiken.. oj då, undrar hur jag löser det...

Knasterfaster sa...

Är du glad så är jag också glad! :)/Knasterfaster

Nina sa...

haha, så bra skrivet, utan att försäga dig alls!!! Man är ju så nyfiken nu så man nästan inte kan sitta still, för att någon(som jag iallafall) man inte känner har en hemlis som du inte får tala om, men som du vet...och som du vill tala om... som sagt, BRA skrivet! =D

Gafflan sa...

Jösses! Här blir jag hållen på hallster och du tänker inte säga varken B eller C...fy vad det blev nyfiket nu!! :D

Fräsigt sa...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Inte säga så och sen inget mer.
/Nyfiken i en strut.

Chrissan sa...

Kan det ha att göra med Fru Venus möte? ;)

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Då är vi båda glada nu! :-)

Nina: Tack. Det kan vara lite kul att vara nyfiken, lite.

Gafflan: Hehe. Nyfiken i en strut!

Fräsikt: Samma till dig, nyfiken i en strut!

Chrissan: Yes! Bingo.

Madlar sa...

....enligt paragraf 5 är det strängeligen förbjudet att utfärda förhoppning utan uppföljande redovisning...och därmed basta.

Singelmamman sa...

Madlar: Usch då. Ja ha, ja det är ju tur då att det redan är ute på stan!

Malla sa...

hehe, glad jag med :)

Singelmamman sa...

Malla: Härligt med många glada människor!