torsdag 3 december 2009

Jag trodde det var kört!

Puh! Kära bloggvänner, i går kväll och i morse trodde jag vi setts för sista gången. Jag kom inte in på min blogg, hela tillvaron kändes som ett långt utdraget slut.
Men ta da! Här är jag. Och hemma med nylagade bil. Jag är såååå glad. *Pussar skärmen.*

För övrigt simmade jag i morse, trots trötthet. Fantastiskt skönt. Och jag som inte gillar att simma. Det kan ha berott på att vattnet var varmt, ljuset släckt till ett minimum och jag var nästan ensam.

Nu ska jag planera in min och tonåringarnas middag. Vi hörs sen.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Simma med mysigt ljus och i varmt vatten kan jag också tänka mig!
Men då ska vattnet vara varmt!

Anna sa...

Bloggvärlden är underlig och oförutsägabar ibland... ;)

Blir också sugen på att åka och simma i varmvatten. Tänk om jag skulle göra det imorgon efter jobbet. Ja, banne mig. Så får det bli!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Varmt ska det vara.

Anna: Ja underligt är bara förnamnet. Och jag ska kolla om det finns något bra bad jag kan gå till.

nillas liv på pinnen sa...

Haha, vilken tur att du kom in igen! *pussar också skärmen*

Singelmamman sa...

Nilla: *ler* och rodnar lite.