måndag 7 december 2009

Hur skriver man suck?

Det är så mörkt utanför mitt fönster så jag undrar om jag verkligen är på jobbet vid rätt tid. Eller är det egentligen på väg att bli natt? Känner att jag suckar, inte bara lite och en gång, utan oavbrutet och så högt att arbetskamraterna studsar på stolarna.

Ikväll är tonåringarna åter hos sin pappa. Trist, tristare, skit! Den här mdagen är en sån där "det-är-jobbigt-att-vara-utan-tonåringarna-dag". Men annars är dagen (eller om det nu kanske är natt?) helt ok. Jag har tränat, som vanligt kan jag nu lägga till, och jag har en rolig vecka att se fram emot. Får jag bara tummen ur här på jobbet också så kan jag nog uträtta storverk innan kvällen.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Önskar dig en bra dag. Trots att det är veckans svarta dag.

Singelmamman sa...

Stort o smått: En bra dag har det varit.