lördag 31 oktober 2009

Jag överlevde

Kom hem från IKEA med saker jag tänkt köpa i flera år, men inte ansett att jag har haft råd till. Bland annat några köksgrejjer, kuddar, lite nya påslakan och lampor till sonens rum. Så några impulsköp var det inte frågan om, inte ett ljus så långt ögat når heller. Och sen köpte vi färg, matt svart färg, till sonens rum. Det köpte vi inte på möbelvaruhuset.
Totalt två mil shopping. Och kära vännen noterade att mina jeans hänger löst, så snart kan jag köpa nya kläder.

4 kommentarer:

Nell sa...

Jag vill också ha jeans som sitter löst!!! Måste ta tag i det där...

Singelmamman sa...

Nell: För min del var det just att ta tag i det som var det svåra, nu är det lätt. Fyra träningspass i veckan.

nillas liv på pinnen sa...

Jag vill också!!!
Har ätit en 350-gramspåse Gott&Blandat ikväll så jag får börja jobba på det imorgon.

Matt, svart väggfärg är snyggt, btw. Har det på tre väggar i min yngstas rum.

Singelmamman sa...

Nilla: Tre väggar med svart, coolt. Här blir det bara en vägg.
Ok, Nilla, då kör vi imorgon.