onsdag 10 september 2014

Svarade i telefonen

Att det är nära val märks. Jag blev uppringd av en partiledare, och hamnade i någon slags telefonkonferens. Tanken var nog att jag skulle ha möjlighet att ställa en fråga inför utfrågningen i TV4. Men eftersom de två personerna före mig, de pratade redan när jag kom in, inte ställde frågor utan höll tal hann jag inte ställa någon fråga. Och lika bra var nog det.
För övrigt är jag mitt uppe i budgivning igen. Lämnade ett bud på en lägenhet som inte visas förrän på söndag. Jag snikade in mig på en förhandsvisning idag. 
Nu funderar jag på champagne.

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Hörde jag skål?

Singelmamman sa...

Shamrock: Ta mig tusan! Det hörde du!

Anonym sa...

Champagne låter som en plan!

Har en känsla av att du redan vet vad du vill med valet så ett samtal mer eller mindre spelar nog knappast någon roll :)

Singelmamman sa...

Ett stenkast: Du har helt rätt.

Anonym sa...

Gör du rätt i!
Själv orkar jag inte med mer politik.
Helt seriöst, jag orkar inte
Livet just nu

Singelmamman sa...

Livet just nu: Jag lyssnar bara de sista dagarna.

Nina sa...

Åh spännande med budgivning! håller alla tummar och tår jag har! SKÅL!