fredag 1 mars 2013

Till slut

Efter morgonens champagnefrukost shoppade vi oss lite fattigare i tax free butiken. Och jag fortsatte hålla utkik efter Singel i storstan. För igår kväll hittade vi inte varandra. Precis när vi skulle gå av båten sågs vi! En snabbis, och nu vore det väl sjutton om vi inte kunde ses mer än en gång per år. Ska väl inte vara så himla svårt. Säger jag som är väldigt dålig på att träffa mina vänner just nu.
Nu har jag varit ute två gånger ikväll och letat förrymt paket. Som till slut hittades. Så ikväll blir det inget mer uteliv för mig.

5 kommentarer:

Singel i storstan sa...

Jag fattar inte hur vi kunde missa varandra. För jag letade ju efter dig. Också.

Och självklart ska vi ses oftare. Låt bara den här förbannade skitkylan försvinna och låt uteserveringarnas tid komma så passar vi på. :-)

Singelmamman sa...

Singel: Yes!

Anonym sa...

Piper in för att ge dig en kram. Bara så där. Kram

Suzan sa...

❤Hoppas du får en fin helg!

Singelmamman sa...

Anne med e. Men du är ju för fin! Kram tillbaka.

Suzan: Tack det hoppas jag att du och J också får! Kram till dig med.