tisdag 5 mars 2013

Äntligen!

Ljust när jag går från jobbet. Och vacker promenad.

8 kommentarer:

Agneta sa...

Härligt det är när ljuset återvänder!

Knasterfaster sa...

Nu när det är ljust så ser hundägarna var deras älsklingar släpper sina kottar. Det är väl svår att plocka upp i kolmörkret. Det är vår!

Chrissan sa...

Härligt. Och jag tänkte precis detsamma som du häromdagen ang hundar och deras ägare.

Shamrock sa...

Härligt

Småländskan sa...

"... det som göms i snö kommer upp i tö" har jag märkt på mina prommisar runt omkring här. Gäller att saxa mellan högarna...

Gafflan sa...

Det är så skönt med ljusets återkomst! Jag både går till och hem från jobbet i dagsljus numera. Härligt!
Kram

Malla sa...

ja! äntligen, jag har genast blivit så mkt piggare :)
kram på du!

Singelmamman sa...

Agneta: Det är nu det händer.

Knasterfaster: Ja, nu finns det ingen återvändo för hundägarna.

Chrissan: Det är uppenbart helt enkelt.

Shamrock: Härligt är ordet.

Småländskan: Är det inte isfläckar så är det bajshögar.

Gafflan: Lite enklare att komma iväg på morgonen.

Malla: Känner också extra energi. Helt klart.