söndag 24 mars 2013

Tänkvärt

Hela helgen har jag funderat. Och nattens, eller rättare sagt, morgonens dröm klargjorde en hel del. Jag tror på mina drömmar. På sätt och vis. Vaknade med hjärtklappning, men efter att ha fixat en hel del hemma, frostat av frysen, kommit iväg på ett träningspass, tvättat, tvättat och tvättat och bytt lakan så känns det ändå som om jag haft en väldigt lugn och stillsam söndag. Och jag tror att jag samlat både mig och tankarna.
Imorgon ska jag ut på äventyr! Jag ska träffa en person som jag aldrig träffat. Men som jag tycker att jag känner ganska väl. Hennes blogg var en av de första jag började läsa. Moffsan hette den då. Mycket har hänt sen dess. Och nu är det äntligen dags för en träff.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Lugn och stillsam söndag här också. Vika tvätt. You know. Litet bridge, litet soffhäng, litet matlagning.

Ha ett toppenäventyr i morgon!

Tjillevipp morsan sa...

Man måste fundera ibland.
Spännande med date imorgon! :)

Åsa Hellberg sa...

Vad kul med en bloggdejt!

Singelmamman sa...

Spader Madame: Låter perfekt även din söndag!

Tjillevipp morsan: Fundera är väldigt bra!

Åsa Hellberg: Verkligen!