onsdag 29 december 2010

Mycket fin vinst!

Här om dagen. Eller ja inte alldeles nyligen, utan dagen före julafton, råkade jag tävla. Skriver råkade för det var precis så. Jag var in på Fru Gårmans blogg som just då ståtade med en fantastiskt enkel tävling! Gissa låten. Eftersom både jag och Fru G gillar samma grupp och samma låt, uppenbarligen, smällde jag in ett svar. Och Grattis till mig! Vinsten var min, som i ett litet blått kuvert igår när jag kom hem. Tusen tack Fru Gårman, du har helt rätt att turkos är min färg. Och på bilden ser du vad jag vann.

8 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis! Jättefint ju!

Fru Venus sa...

Snyggt! Du börjar ha lite armband om vi säger så ;-)

Chrissan sa...

Grattis till den snygga vinsten.:)

S sa...

Supersnyggt!
Grattis till vinsten!

Märta sa...

Grattis! Hur snyggt som helst ju! :)

Znogge sa...

I bland ska man bara halka in på ett bananskal!

Grattis!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Håller med!

Fru Venus: Många, vackra armband är det.

Chrissan och Stina: Tack, och lite mer turkos i verkliga livet.

Märta: ja, eller hur!

Znogge: Välkommen hit! Ja ibland halkar jag rätt. Tack.

Fru Gårman sa...

Vad roligt att du tyckte om det!