tisdag 21 december 2010

Julklappsinköp

Med några enkla knapptryck på datorn och vips så är två julklappar fixade till yngsta. Ser ut att bli lätt att handla i sista minuten när det bara är den äldsta kvar på torsdag. Visserligen måste jag ge mig ut på lunchen idag och hämta en julklapp, men det är ok. Mina egna ramar för julen är perfekta. Inget stress. Och mina tonåringar är minst av allt intresserade av att hetsa upp sig. Ett behagligt lugn. Men städningen... njäe det får nog bli ordentligt efter jul.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Helt rätt tänkt, fattar inte den där städhysterin, jag menar, vem ligger i knutarna och letar dammråttor under julhelgen?? Julkram till dig!

Fru Gårman sa...

Skönt att bara klicka hem grejer! Hatar att trängas i butikerna. Shoppa är kul, men bäst tidigt på söndagmornar då man får vara typ ensam. :)
Jag har bytt bloggadress. Kom och följ mig där istället,
http://frugarman.blogspot.com/
Samma blogg med samma innehåll, men med ny adress! :D
Kram och God Jul!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Nä exakt, lite dammsugning så de värsta råttorna försvinner. Sen får resten vara. Julkramar tillbaka.

Fru Gårman: Ja att jag inte tänkt på det tidigare! Ok, följer med naturligtvis.
Kram