När sonen var liten, ca två år, kom han varje morgon in till oss och sa glatt: "Mamma, pappa titta vi har väder!"
Och nog känner jag för att utropa det i dag, jag med. Här har det regnat mellan skurarna, men nu, nu tror jag banne mig att det börjar klarna upp.
Nu ska jag börja jobba, ska börja med att gå på ett möte. Sen ska jag nog vila.
1 dag sedan
