Visar inlägg med etikett Grilla. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Grilla. Visa alla inlägg

måndag 13 april 2009

Det perfekta vädret.

Idag skulle det vara mulet och perfekt väder för tvättstugan. Men vad händer? Vädret vägrar samarbeta och låter solen skina genom ett behagligt dis. Hur kul är det i tvättstugan då? Och inte ens de nyinköpta tvättmaskinerna som står och ser förföriska ut kan glädja mig, de är dessutom för små. Gör man som jag, samlar ihop närmare ett års förbrukning av lakan hinner man ju inte med de futtiga timmar som föreningen satt upp som tvätt tid. Aldrig får man vara glad.

Det blir i alla fall en tur till vännens sommarstuga, bara för att grilla lunchkorv och få lite, lite sol på de likbleka benen.