fredag 7 juni 2013

Ledig för dubbeldejt

Åt första frukosten kl 8, en smoothie. Sen somnade jag om. Hade en svag tanke på att jag skulle ut och springa, men den tanken var så svag att tanken och handlingen som ville att jag somnade om, den vann. Klockan 10 var jag dock redo för att springa, och sprang gjorde jag. I två km, sen var benen helt stumma. Så då fick det bli en snabb promenad resterande fyra km. Jag kan alltså konstatera att nationaldagsfirande inte är den bästa uppladdningen inför löpning.
Nu ska jag äta en ordentlig frukost, sen ska jag slöa, för att orka med eftermiddagen/kvällens lysande dubbeldejt. En dejt som är möjlig tack vare mitt bloggande, för utan bloggen hade jag aldrig träffat Sus och i eftermiddag ska vi två tillsammans träffa den här fantastiskt galna människan. Det ska bli vansinnigt roligt. Om bara Mona hittar till Södermalm...

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Trevligt!
Kram

Ting sa...

Mona hittar till Söder. :)
Ha det så kul och hälsa tanterna!

Småländskan sa...

Åhhhh, vad härligt med en sån dejt! Hälsa dem och ge dem och dig själv en kram från mig! Bubbla på!

Shamrock sa...

frukost är bland det bästa som finns - champagnefrukost kanske är ngt för dig