lördag 9 april 2011

Slut

Jag är slut som människa, föredöme, mamma och för att inte tala om det där sexobjektet. HA HA, glöm det. Fast kanske jag kan dra på mig något som liknar kläder i veckan som kommer och raka håret och platta benen, eller är det tvärtom?. Ikväll är det dock precis som igår, jag vill lägga mig på en gång. Yngsta är dock ute minst en timme till och jag somnar om jag lägger mig. Så nu tar jag tillfället i akt att titta på en film, en amerikansk film, med en känd skådis, som jag inte minns namnet på, men som indikerar att det ska bli en "skrattfest". Det roligaste med den filmen är allt jag kan göra medan filmen pågår.

9 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Haha kan det vara Rosa Pantern. Har vi på här iaf ;)

Knasterfaster sa...

Bra att du kan sysselsätta dig själv medan du väntar. :)

Singelmamman sa...

Livsnjutaren: Nä, det verkar bättre än den jag ser. Vet inte ens vilken kanal jag tittar på.

Knasterfaster: Det är jag väldigt bra på.

Malla sa...

jag håller på att somna jag med. skulle kunna göra det också men inte än, vill ta vara på varje liten atom av denna fislördag.

Småländskan sa...

Så du avstår lördagsgodiset? Bra val. Det är lika gott på en måndag.
Gonatt, snart...

Realisten sa...

Raka håret och platta benen. Helt rätt. :) Gör det så fixar sig allt. Eller förresten, du måste vika tvätten också.

Singelmamman sa...

Malla: Imorgon ska jag sova tidigt.

Småländskan: Är det så? Godnatt!

Realisten: Nä, men åh! Inte tvätten, snälla!

Fru Gårman sa...

Jag vill också platta benen.

Singelmamman sa...

Fru Gårman: Behöver du verkligen det?