lördag 23 april 2011

Men visste du det här?

Åtta saker om mig som jag är glad att jag kan dela med mig av till DIG!

1) Jag sätter alltid ner min vänsterfot först när jag skuttar släpar mig ur sängen.
2) Jag somnar alltid på vänster sida. Alltså min vänstra axel och inte bara den utan hela min vänstra sida av kroppen.
3) Jag har alltid sovit närmast  fönstret, sen jag flyttade hemifrån.
4) Jag älskar alla sorter av lax, utom inkokt.
5) Jag sökte till polishögskolan när jag var ung.
6) Jag kan fortfarande lägga upp benen, ett i taget förstås, bakom huvudet, på nacken.
7) Jag har spelat trumpet. Vet inte vem som var gladast när jag slutade, jag eller min trumpetlärare.
8) Jag är inte allergisk mot någonting.

Det här är en utmaning som lite då och då dyker upp bland bloggare. Så nu får gärna du berätta åtta saker om dig själv. Jag säger som de flesta andra, den som vill får gärna anta utmaningen.

1 kommentar:

Ett stenkast från Fyndet sa...

Å jag hänger på här - latvarianten där mina svar som är dina svar få stå kvar...

1) Jag tar alltid första trappsteget upp e vänsterfoten. Likaså om jag går nedför en trapp
2) Jag somnar alltid på mage med huvudet vänt åt vänster.
3) Jag har alltid sovit i högra halvan av sängen, sedan jag skaffade dubbelsäng.
4) Jag älskar alla sorter av lax.
5) Jag har ett sm-guld.
6) Jag har hoppat Bungyjump på "originalstället" på Nya Zeeland.
7) Jag har spelat fiol. Vet att min lärare drog en lättnadens suck när jag slutade.
8) Jag är inte allergisk mot någonting.