Visar inlägg med etikett köpte godis eftersom det är lördag och tänkte att det skulle vara gott men så är jag inte sugen lite synd. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett köpte godis eftersom det är lördag och tänkte att det skulle vara gott men så är jag inte sugen lite synd. Visa alla inlägg

lördag 9 april 2011

Slut

Jag är slut som människa, föredöme, mamma och för att inte tala om det där sexobjektet. HA HA, glöm det. Fast kanske jag kan dra på mig något som liknar kläder i veckan som kommer och raka håret och platta benen, eller är det tvärtom?. Ikväll är det dock precis som igår, jag vill lägga mig på en gång. Yngsta är dock ute minst en timme till och jag somnar om jag lägger mig. Så nu tar jag tillfället i akt att titta på en film, en amerikansk film, med en känd skådis, som jag inte minns namnet på, men som indikerar att det ska bli en "skrattfest". Det roligaste med den filmen är allt jag kan göra medan filmen pågår.