torsdag 28 april 2011

Ja men varför inte?

Bilden är självklart stulen men jag minns inte var.

11 kommentarer:

Gafflan sa...

Ska hänga sådana på dörren till kontoret för idag har jag haft världens mest suraste kunder. Apropå läxor men min yngsta har lite läxor, enligt henne själv, jag tycker ju att något borde hon ju ha som glosor eller så
....hm...undrar hur det kommer att gå på utvecklingssamtalet.
Bra att du kolhydratladdat :D

Singelmamman sa...

Gafflan: Det var just det med lite läxor. Yngsta har precis sagt samma sak här hemma. Nu kommer glosorna ifatt henne... eller rättare sagt, avsaknanden av glosläsning. :-(

Gafflan sa...

Om jag nu gjort rätt så har du också fått ett mail :D

Fru Venus sa...

Kan jag ta resten av lapparna?

Singelmamman sa...

Gafflan: Japp, och jag ska (eller har jag redan ?) svara.

Fru Venus: Absolut! Ta hela klabbet, jag gör ett helt block nya. Kan jag säkert behöva.

Knasterfaster sa...

Hm, jag funderar på om det kanske behövs en lappautomat som matar ut sådana där smajllappar på vårdcentralen där jag jobbar. Inte än alltså utan sedan när patienterna börjar komma.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Bra idé! Sätt upp en sån bredvid kölapparna!

Malla sa...

du får nog skriva ut de där lapparna och klistra upp på diverse ställen :)

Singelmamman sa...

Malla: Ska nog börja sälja såna.

Ulrika sa...

Jo, jag har också sett dom förut, men jag har försökt få loss en men det går inte ;)

Singelmamman sa...

Ulrika: Det är väl så som i livet, lättare sagt än gjort.