Visar inlägg med etikett Ica vid liljeholmen här i sthlm har fått tillstånd att sälja vin i butiken jag tycker det är bra för mig men undrar om det är så bra för folkhälsan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ica vid liljeholmen här i sthlm har fått tillstånd att sälja vin i butiken jag tycker det är bra för mig men undrar om det är så bra för folkhälsan. Visa alla inlägg

lördag 23 april 2011

Men visste du det här?

Åtta saker om mig som jag är glad att jag kan dela med mig av till DIG!

1) Jag sätter alltid ner min vänsterfot först när jag skuttar släpar mig ur sängen.
2) Jag somnar alltid på vänster sida. Alltså min vänstra axel och inte bara den utan hela min vänstra sida av kroppen.
3) Jag har alltid sovit närmast  fönstret, sen jag flyttade hemifrån.
4) Jag älskar alla sorter av lax, utom inkokt.
5) Jag sökte till polishögskolan när jag var ung.
6) Jag kan fortfarande lägga upp benen, ett i taget förstås, bakom huvudet, på nacken.
7) Jag har spelat trumpet. Vet inte vem som var gladast när jag slutade, jag eller min trumpetlärare.
8) Jag är inte allergisk mot någonting.

Det här är en utmaning som lite då och då dyker upp bland bloggare. Så nu får gärna du berätta åtta saker om dig själv. Jag säger som de flesta andra, den som vill får gärna anta utmaningen.