lördag 30 maj 2009

Strålande väder och strålande baksmälla

Eller kanske mer trötthet, blev inte alls många öl på vännens pub, inte fler än jag kunde/kan räkna dem. Och naturligtvis ingen whisky. Attans kul var det hur som helst, precis vad jag behövde.

Men kvällen började tidigare än så, tränade efter jobbet, dvs 14.30 och sen tog jag och underbara C ett glas vin och snackade i 180, mest hon... Hon är det bästa uppåttjack man kan ha! Älskar henne för hennes underbara inställning till livet och för att hon får mig på så gott humör. Kram och puss på dig C!

Idag skiner solen, och jag ska inte ha t-sirt, kofta och jacka på mig. Satsar på att chocka omgivningen med kjol.. Jo jo, det blir en syn för gudarna. Eller kanske inte. Ikväll blir det ut till bekantas sommarstuga, jag kör dit, vän kör hem. Vilken förhoppningsvis innebär att jag hinkar i mig lite vin. Fast först till sommarstugan, och få lite färg på benen.

5 kommentarer:

Mofsan sa...

Låter som att du ev har samma solsveda som jag nu då?
Jag tänker inte bli bakis men häller i mig någon öl i af ;)

Ann-Louise sa...

Jo, det är en bra deal det där, den använder jag också. Jag kör till festen och nån annan kör hem! Demokratiskt så det förslår.

Anna sa...

Låter härligt... =)

Agneta sa...

Hoppas du har en trevlig kväll!

Singelmamman sa...

Mofsan: Nä knappt fått någon färg alls, jag kan ligga en hel dag och inget fäster, men skam den som ger sig...
Ann-Louise: Mycket demokratiskt :-)
Anna: Allt var så härligt och bra så du anar inte!
Stort o smått: Oh ja, absolut, hoppas din kväll var det med.