onsdag 6 maj 2009

Konferensmat

Idag är jag stark motståndare till att gå till jobbet. Visserligen är det konferens, mycket god mat väntas. Men jag känner mig för låg och snuvig för att riktigt orka med detta. Oroar mig helt enkelt. Organisationen samlas från norr (där Vita vistas) till söder (där jag anar både Mockapocka och Stort o Smått)*. Nä varför ska jag oroa mig, det är ju bara att låna bekymmer från morgondagen och det vill jag definitivt inte.

Tar med mig datorn så jag kan både jobba och blogga om det skiter sig med allt annat.

* Och alla andra fantastiska bloggare däremellan som jag inte ännu anat hemvist hos.

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Bra grepp att ta med datorn så att du kan syssla med något vettigt om inte konferensen erbjuder det! Heja!

Agneta sa...

Jag instämmer i vad Nilla precis sa!
Hoppas det blir en bra dag hur som helst!

*längtarhem*

Singelmamman sa...

Efter en halvtimme fick jag användning av datorn, plus att jag har hunnit med att svara på några jobbmejl. Tusan vad effektiv jag är.

mockapocka sa...

Låna bekymmer från morgondagen...det var ett bra uttryck. Varför ska man låna det som sagt? Verkar korkat.
Fick ni någon god mat då?

Singelmamman sa...

Mockapocka: Tack för det. Och jo maten var så god att jag bloggar om det, lite högre upp på sidan.