onsdag 25 maj 2011

Nä, verkligen inget särskilt

Just ikväll är det inte så himla smart av mig att hålla mig uppe. Men vem sjutton har påstått att jag är smart? Sov ju väldigt dåligt natten som var, och så lite springande på det. Men kanske det blir en latdag imorgon, ska på konferens, sitta stilla väldigt mycket. Och dricka vin, det sista kan jag göra även stående, gående och i vissa fall även liggandes. Fast det sista lär det inte bli något av, jag orkar inte platta några ben, och håret som ska klippas om fredag, lever sitt eget liv just nu.

2 kommentarer:

Ett stenkast från Fyndet sa...

Vi ska väl inte på samma konferens??!

Själv ska jag till nya Marriott på Kungsholmen - tycker oxå det ska bli skönt att ta det lite soft idag efter gårdagens prestation :)

Singelmamman sa...

Ett stenkast: Nä jag var på SAS hotell, Frösundavik. Väldigt skönt.