lördag 20 juni 2009

Jag klippte med ögonen och vännen gräset

Satt och halvsov i solstolen. Vaknade till lite när gräsklipparen lät för nära. Sen har jag inte gjort något, jo jag har packat. I morgon drar jag iväg till en ö i Stockholms skärgård. Ön saknar el, så vi får se när jag kan ha kontakt med bloggvärlden.

Gårdagen bjöd på grillning, picknick, galen kvinna, och trevlig kvinna med föräldrar. Allt tillsammans med en rejäl mängd vin. Kul var det, och sent blev det. Och nu är det godnatt!

9 kommentarer:

Anna sa...

Vad mysigt det låter med en ö i Sthms skärgård. Ha det riktigt bra!

Mofsan sa...

Jäddrar i min låda -ha det så kul då där ute i stenåldersbyn. Jag håller upp NollÅtta en dag iaf. Ställer du ut bubblorna på trappen då?
Roa dig kungligt och be någon checka ev objudna gäster på din kropp.
(Fästingar såklart-vad trodde du?)

Singelmamman sa...

Anna: Det är helt juvligt! Ön ligger i ett fågelskyddsområde och det betar får i hagar runt omkring. Lugnet infinner sig fort jag kliver av båten.

Mofsan: Bubblorna står på rad på trappen! Bara att ta för sig. Och jag har strategin klar, varje dag vid den lokala handlaren letar jag upp första snygging och ger honom en utflykt på min kropp.

Agneta sa...

Men åh, vad härligt det låter!!! Underbart avkopplande! Ha det så skönt!!!

Singelmamman sa...

Stort o Smått: Tack, tack! Och vädret ska visst bli kanon. (har redan bränt delar av min vackra kropp :-/

Ann-Louise sa...

Den galna kvinnan vore spännande att läsa ett inälgg om. Eller var det du?

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Du har rätt, jag borde nämna henne. Det kommer, men hon var för galen för att vara verklig. Men det kommer, så småningom.

lastbilstanten sa...

Helt rätt tänkt! Man ska dela på bördorna. En ska inte behöva klippa allt...

Singelmamman sa...

Lastbilstanten: helt rätt, du är också klok.