1 dag sedan
Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg
söndag 25 oktober 2009
Gå och lägga sig/mig
Jag borde gå och ta reda på varför jag har så svårt att gå och lägga mig. Jag somnar ju som en stock bara jag lägger mitt huvud på kudden. Sitter uppe och kollar på den engelska versionen av Wallander.´Men helst skulle jag vilja se något roligt. Tyvärr verkar det vara förbjudet att visa humor efter kl 21 på vilken kanal som helst. Så jag säger god natt, jag har haft en produktiv dag och slö kväll. Imorgon ska jag träna före jobbet. Ha!l Vilken galen tanke! Vi får se om det går att genomföra också.
Något att snacka om:
allmänt skitsnack,
humor,
träna före jobbet
söndag 14 juni 2009
Pest eller positivt
Klockan är snart 13 och jag sitter med min andra kopp te. Har läst runt på andra bloggar och inte kunnat göra något viktigt. Som att blogga själv. Städa, hämta mattan från tvättstugan, där den hängt sen i torsdags. Hänger kvar hoppas jag att den fortfarande gör.
Mitt humör vet inte om det ska vara upprört över regnet eller glad. Tror på det sista, men rastlösheten måste bekämpas. Även om delen lathet mer och mer tenderar att ta över kommandot hos mig. Som vanligt har jag inget att säga till om.
Mitt humör vet inte om det ska vara upprört över regnet eller glad. Tror på det sista, men rastlösheten måste bekämpas. Även om delen lathet mer och mer tenderar att ta över kommandot hos mig. Som vanligt har jag inget att säga till om.
Något att snacka om:
humor,
humör,
mattor,
Regn,
Tvättstugan.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
