Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg

söndag 25 oktober 2009

Gå och lägga sig/mig

Jag borde gå och ta reda på varför jag har så svårt att gå och lägga mig. Jag somnar ju som en stock bara jag lägger mitt huvud på kudden. Sitter uppe och kollar på den engelska versionen av Wallander.´Men helst skulle jag vilja se något roligt. Tyvärr verkar det vara förbjudet att visa humor efter kl 21 på vilken kanal som helst. Så jag säger god natt, jag har haft en produktiv dag och slö kväll. Imorgon ska jag träna före jobbet. Ha!l Vilken galen tanke! Vi får se om det går att genomföra också.

söndag 14 juni 2009

Pest eller positivt

Klockan är snart 13 och jag sitter med min andra kopp te. Har läst runt på andra bloggar och inte kunnat göra något viktigt. Som att blogga själv. Städa, hämta mattan från tvättstugan, där den hängt sen i torsdags. Hänger kvar hoppas jag att den fortfarande gör.

Mitt humör vet inte om det ska vara upprört över regnet eller glad. Tror på det sista, men rastlösheten måste bekämpas. Även om delen lathet mer och mer tenderar att ta över kommandot hos mig. Som vanligt har jag inget att säga till om.