Visar inlägg med etikett humör. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett humör. Visa alla inlägg

söndag 14 juni 2009

Pest eller positivt

Klockan är snart 13 och jag sitter med min andra kopp te. Har läst runt på andra bloggar och inte kunnat göra något viktigt. Som att blogga själv. Städa, hämta mattan från tvättstugan, där den hängt sen i torsdags. Hänger kvar hoppas jag att den fortfarande gör.

Mitt humör vet inte om det ska vara upprört över regnet eller glad. Tror på det sista, men rastlösheten måste bekämpas. Även om delen lathet mer och mer tenderar att ta över kommandot hos mig. Som vanligt har jag inget att säga till om.

fredag 3 april 2009

Klimakteriet

Finns det ett humörklimakterie? Jag har typiska humörsvallningar och det är inte bara pms häxan som spökar. Och jag kan ju inte yoga dygnet runt. Idag är det mer än vår ute, så idag är humöret i topp. Får jag bara datorn och Internet att fungera hemma kommer jag att skänka glädje till hela världen. Om inte! Bäva månde ComHem.
Måste dock säga att DLink som jag kontaktade för installation av den trådlösa routern var toppen! Service som ingen sett maken till sedan barnen Hedenhös tultade runt bland stock och sten. Ikväll blir det en stilla hemmakväll, frivilligt ensam. Det är oslagbart skönt emellanåt.