1 dag sedan
Visar inlägg med etikett träna före jobbet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett träna före jobbet. Visa alla inlägg
söndag 25 oktober 2009
Gå och lägga sig/mig
Jag borde gå och ta reda på varför jag har så svårt att gå och lägga mig. Jag somnar ju som en stock bara jag lägger mitt huvud på kudden. Sitter uppe och kollar på den engelska versionen av Wallander.´Men helst skulle jag vilja se något roligt. Tyvärr verkar det vara förbjudet att visa humor efter kl 21 på vilken kanal som helst. Så jag säger god natt, jag har haft en produktiv dag och slö kväll. Imorgon ska jag träna före jobbet. Ha!l Vilken galen tanke! Vi får se om det går att genomföra också.
Något att snacka om:
allmänt skitsnack,
humor,
träna före jobbet
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
