Visar inlägg med etikett balkongen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett balkongen. Visa alla inlägg

fredag 24 april 2009

GOD MORGON!

Sch jag vet att jag skriker, men för en gång skull så känns det så. Skulle självklart aldrig skrika på en morgon. Ligger i sängen, tonåringarna fixar sig i ordning och äter frukost. Jag ska strax upp och duscha.

Har förväntningar på den här helgen. Ska fixa mer på balkongen, och.... tam tam tara! Lägga ut före och efter-bilder. Fira en väldigt kär väninna, och bara umgås.
Men först till stället som idag betalar ut förlorad semesterersättning.