Sch jag vet att jag skriker, men för en gång skull så känns det så. Skulle självklart aldrig skrika på en morgon. Ligger i sängen, tonåringarna fixar sig i ordning och äter frukost. Jag ska strax upp och duscha.
Har förväntningar på den här helgen. Ska fixa mer på balkongen, och.... tam tam tara! Lägga ut före och efter-bilder. Fira en väldigt kär väninna, och bara umgås.
Men först till stället som idag betalar ut förlorad semesterersättning.
1 dag sedan
