söndag 11 november 2012

Mat hela dagen

Jag är bjuden på champagnebrunch.

9 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det låter väry lyxigt. Hurra!

Sus sa...

Trevligt! Hälsa =)

Knasterfaster sa...

Om jag hade hållit mig frisk hade jag kanske träffat dig den här helgen. Det får bli en annan gång. Skönt att du kom fram i tid till frukost!

Agneta sa...

Åh, lyx!

Shamrock sa...

Låter bra

Malla sa...

det låter inte alls tråkigt!!

Klankis sa...

Najs! Ha så kul!

Snäckskalsdalen. sa...

Ååå, det ser så gott ut och låter gott! Kram

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Det var det!

Sus: Mycket. Ok.

Knasterfaster: Jag hoppas att du är frisk snart! Så kan vi snart ses.

Agneta: Underbar lyx!

Shamrock: Det var bra också!

Malla: Inte en sekund!

Klankis: Tack det hade jag.

SnäckskalsAgneta: Det var exakt så.