onsdag 17 oktober 2012

Piggaste illern i buren

Det är inte jag. Är försenad till ett möte och har ork som en 93-åring på valium. Inatt behövde jag inte ta en värktablett. Men vakna mitt i natten behövd jag, tydligen.
Så det var dagens gnäll. Och det onda är nog bara musklerna som återhämtar sig från operationen. Typ träningsvärk. Efter det här mötet ska jag till jobbet. Ska bland annat skriva ut en adress till min systerson så att mamma kan skriva brev till honom. Han pluggar i Kina.
Ja det är väl min dag i ett nötskal.

3 kommentarer:

Anna sa...

Ett möte och en adress. Fullspäckat schema minst sagt. Tur att du inte behöver gå till posten också, det hade du aldrig hunnit med!! Pensionär där!!

Närå. Själv har jag jobbat klart för idag. Dagis är stängt.

Malla sa...

imorgon kanske du är mer illerlik. who knows.

Singelmamman sa...

Anna: Skoja inte! Har försökt hinna med apoteket nu i fyra dagar. Imorgon är det just apoteket som står på agendan. Då jävlar...

Malla: Eh? Nä skulle inte tro det. Jag och illerlik är inte så kompatibla.
(Illerlik förresten, ser ju väldigt speciellt ut,det ordet)