tisdag 23 oktober 2012

Nu!

Idag ska jag jobba. Återkommer med den upplevelsen.

10 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Haha,lycka till.

Malla sa...

hoppas det blir en bra jobbdag!

Spader Madame sa...

Tänker att det ska gå bra, även om naturligtvis champagne är att föredra.

Anonym sa...

Jag vill också jobba. Och hösten är ofta vacker.

Sus sa...

Jag har sjukskrivit mig i morgon också.

Jag vill åka till stan, strosa runt, dricka en sojalatte och se folk!

Men snart kommer tv-reparatören...Hurra!

Agneta sa...

Hoppas det var en bra upplevelse.

Knasterfaster sa...

Kom du ihåg att mejla ut till alla dina arb.kamrater att du inte får kramas naken?

Shamrock sa...

hoppas att de hade välkomstfest för dig

Gafflan sa...

Hur har du haft det på jobbet idag? Hälsningar nyfikna Gafflan.
Kram

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Tack. Det kändes bra.

Malla: Det blev en riktigt bra jobbdag.

Spader Madame: Men jag fick även champagne!

Anne med e: Håller helt med dig.

Sus: Du har gjort helt rätt och strosandet finns kvar.

Agneta: En energidag helt enkelt!

Knasterfaster: Tack, det behövdes inte, ingen föreslog nakenkram.

Shamrock: Hahaha! Du anar inte hur "rätt" du har.

Nyfikna Gafflan: Det kommer snart ett inlägg nära dig, men jag kan säga att jag haft det väldigt bra.