lördag 25 februari 2012

Något jag verkligen skulle behöva

Kanske just dessa som jag kan vinna nu. De är väldigt snygga och om underbara och snygga träningstoken Suzan använder dem så tror jag dessutom att de är väldigt bra. Så hit med dem! Jag lovar att träna så svetten lackar i dem. De finns att beskåda här, och läsa mer om på Röhnisch hemsida.

Men nu ska jag göra mig i ordning för att dra ut på stan. Jag har dejt med en massa kvinnor om en stund. Först ut är Fru Venus och en riktig Kärring. Det utlovas parkbänkshutt om jag tolkat allt rätt.
Sen blir det ett stopp här hemma för att slänga av Fru Venus väska och gå till Sus och Hjärtat. Jag och Fru V ska få lite nötter till vinet om jag fattat Sus rätt. Och skjuts av Hjärtat till söder för middag med bland annat en Realist, en positif Snokis.

3 kommentarer:

Hökis sa...

Låter som en fin fin kväll:0)

Snäckskalsdalen. sa...

Roa er bara, tänk inte på oss här på den här sidan....nej, jag skojar, ha det riktigt härligt och hälsa alla jag känner och dom andra också! KRamar

Småländskan sa...

Helt underbart alltså! Roa er kungligt och drick massor av champagne och annat! Hälsa från mig!
PS. I morron eller nån annan dag strax efter i morron ska du ta upp dina pellisar från källaren!DS
Kramar om er alla!