Visar inlägg med etikett kanske jag inte borde ha överkonsumerat te på förmiddagen när jag tänker efter och framför allt känner efter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kanske jag inte borde ha överkonsumerat te på förmiddagen när jag tänker efter och framför allt känner efter. Visa alla inlägg

lördag 25 februari 2012

Något jag verkligen skulle behöva

Kanske just dessa som jag kan vinna nu. De är väldigt snygga och om underbara och snygga träningstoken Suzan använder dem så tror jag dessutom att de är väldigt bra. Så hit med dem! Jag lovar att träna så svetten lackar i dem. De finns att beskåda här, och läsa mer om på Röhnisch hemsida.

Men nu ska jag göra mig i ordning för att dra ut på stan. Jag har dejt med en massa kvinnor om en stund. Först ut är Fru Venus och en riktig Kärring. Det utlovas parkbänkshutt om jag tolkat allt rätt.
Sen blir det ett stopp här hemma för att slänga av Fru Venus väska och gå till Sus och Hjärtat. Jag och Fru V ska få lite nötter till vinet om jag fattat Sus rätt. Och skjuts av Hjärtat till söder för middag med bland annat en Realist, en positif Snokis.