torsdag 9 juni 2011

God natt! Men först ett fullständigt ohemult skrytinlägg och outtalade hemligheter

I morse när jag kom till jobbet efter träningen. (japp så fick jag in det också) Hann inte mer än innanför dörren förrän en av mina favoritjobbarkompisar, L8, skrek. Ja hon skrek i korridoren. Och då hörs det långt. Hon öste superlativ över mig. Jag tänkte att det var för att jag varit ledig en stund. Men nä, hon menade att jag förtjänade varje ord. Så då tog jag till mig det. Senare på dagen hände något ovanligt, och lite omtumlande. Och Sus och jag messade lite mellan varven. (rätt gissat, det var INTE det som var vare sig ovanligt eller omtumlande). Jag hann in en sväng förbi fantastiska Kristina på Tous vid Stureplan. Här är hennes blogg. Så kom då det lite omtumlande ögonblicket. Men det kan jag inte skriva om här. Ännu. Men jag kan säga att det kändes så himla rätt. Och det bästa är att jag blev så oerhört bekräftad. Det är lite svårt att släppa. Men eftersom jag ska sitta på styrelsemöte på jobbet stor del av dagen imorgon är det bäst att jag masar mig i säng. Igelkotten borde jag hinna med, men ikväll orkar jag inte.

5 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Alltså, inte lite nyfiken man blir nu då! :)
Superlativ får du här med. Du är superduperluperjättesnygg. Och ännu snyggare på bilden i förra inlägget. :D

Singelmamman sa...

Fru Gårman: Hahaha! Men jösses. Det får vara slut med det däringa smickret nu. Tack snälla du!

Ting sa...

Nä, nu vill jag veta.

Lilla Blå sa...

Ut med språket!

Singelmamman sa...

Ting: Det kommer, snart hoppas jag.

Lilla Blå: Tålamod, tålamod!